بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. (1402). تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), -. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
شهاب بهرامی; محمدسعید کیانی. "تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1402, -. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. (1402). 'تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. تاثیر رسانه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(3): -. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب