بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. (1402). تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), 15-31. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
شهاب بهرامی; محمدسعید کیانی. "تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1402, 15-31. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. (1402). 'تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. 15-31. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369
بهرامی, شهاب, کیانی, محمدسعید. تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(3): 15-31. doi: 10.30473/jsm.2021.50368.1369


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب