1.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی رویدادهای ورزشی

صفحه 15-31
شهاب بهرامی؛ محمدسعید کیانی

2.

تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی

صفحه 32-45
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ جواد بگمرادی

3.

نقد و بررسی کتاب پژوهش کیفی (راهنمای طراحی و کاربست)

صفحه 46-59
مهرعلی همتی نژاد طولی؛ بهنام عاشقی؛ میرحامد کریمی زاد

4.

اثر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ فکری در کارکنان رسانه‌های ورزشی دانشکده‌های تربیت‌بدنی شهر تهران

صفحه 60-72
سید عباس وهابی؛ مجید سلیمانی؛ عادل افکار

5.

رابطۀ مصرف رسانه‌ای با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشتۀ علوم ورزشی

صفحه 73-83
نصرت اله عابدینی؛ حمید قاسمی؛ رضا صابونچی

6.

نقش میانجی تجربۀ لذت‌بخش و رضایت الکترونیکی در رابطۀ بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

صفحه 84-98
حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

7.

نقش هم‌هویتی تیم در تجربۀ لذت‌بخش و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب‌سایت باشگاه استقلال

صفحه 99-113
مرتضی محمدی؛ مهرداد دهقانی

8.

تحلیلی بر پدیدۀ پذیرش و عدم پذیرش اپلیکیشن‌های ورزشی توسط ورزشکاران حرفه‌ای با استفاده از مدل باینری لوجیت

صفحه 114-125
مینا شکوریان؛ رضا نیکبخش؛ طیبه زرگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب