قدمی, سجاد, بدری آذرین, یعقوب, جوانی, وجیهه, احمدی مقدم, پژمان. (1400). تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(1), 31-43. doi: 10.30473/arsm.2021.7970
سجاد قدمی; یعقوب بدری آذرین; وجیهه جوانی; پژمان احمدی مقدم. "تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 1, 1400, 31-43. doi: 10.30473/arsm.2021.7970
قدمی, سجاد, بدری آذرین, یعقوب, جوانی, وجیهه, احمدی مقدم, پژمان. (1400). 'تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(1), pp. 31-43. doi: 10.30473/arsm.2021.7970
قدمی, سجاد, بدری آذرین, یعقوب, جوانی, وجیهه, احمدی مقدم, پژمان. تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 10(1): 31-43. doi: 10.30473/arsm.2021.7970


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب