1.

طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی

صفحه 11-29
محمدحسن فردوسی؛ محسن اسمعیلی؛ طهماسب شیروانی

2.

تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی

صفحه 31-43
سجاد قدمی؛ یعقوب بدری آذرین؛ وجیهه جوانی؛ پژمان احمدی مقدم

3.

کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانه‌شناسی»

صفحه 45-56
علی کریمی فیروزجایی؛ کورش کریمی

4.

تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی

صفحه 51-60
امیر رحیمی؛ هاشم کوزه چیان

5.

مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک

صفحه 61-75
شهروز کیهان؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

6.

تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای

صفحه 77-90
مونا سعیدپور سرچشمه؛ زهرا حاجی انزهایی؛ زینت نیک آیین؛ علی زارعی

7.

بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020

صفحه 91-100
اسکندر حسین پور؛ محسن وحدانی

8.

واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران

صفحه 101-113
امین رشید لمیر

9.

پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش

صفحه 115-125
سلمان علوی؛ مهدیه پورزارع؛ فرزاد غفوری؛ احمد محمودی

10.

مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 127-139
امیرحسین منظمی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب