گراوند, هوشنگ, پاک مهر, حمیده. (1400). ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(1), 89-102. doi: 10.30473/etl.2021.59566.3534
هوشنگ گراوند; حمیده پاک مهر. "ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 1, 1400, 89-102. doi: 10.30473/etl.2021.59566.3534
گراوند, هوشنگ, پاک مهر, حمیده. (1400). 'ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(1), pp. 89-102. doi: 10.30473/etl.2021.59566.3534
گراوند, هوشنگ, پاک مهر, حمیده. ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(1): 89-102. doi: 10.30473/etl.2021.59566.3534


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب