عباس زاده, محمدرضا, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), 17-32. doi: 10.30473/jsm.2021.59867.1549
محمدرضا عباس زاده; حسین وظیفه دوست; محمد علی نسیمی; حسین دیده خانی. "شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 2, 1401, 17-32. doi: 10.30473/jsm.2021.59867.1549
عباس زاده, محمدرضا, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. (1401). 'شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), pp. 17-32. doi: 10.30473/jsm.2021.59867.1549
عباس زاده, محمدرضا, وظیفه دوست, حسین, نسیمی, محمد علی, دیده خانی, حسین. شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 10(2): 17-32. doi: 10.30473/jsm.2021.59867.1549


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب