طیبی, بهمن, ساعت چیان, وحید, دهقان قهفرخی, امین. (1401). نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), 62-71. doi: 10.30473/jsm.2022.59833.1548
بهمن طیبی; وحید ساعت چیان; امین دهقان قهفرخی. "نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 2, 1401, 62-71. doi: 10.30473/jsm.2022.59833.1548
طیبی, بهمن, ساعت چیان, وحید, دهقان قهفرخی, امین. (1401). 'نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), pp. 62-71. doi: 10.30473/jsm.2022.59833.1548
طیبی, بهمن, ساعت چیان, وحید, دهقان قهفرخی, امین. نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 10(2): 62-71. doi: 10.30473/jsm.2022.59833.1548


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب