روزفراخ, عبدالله, منصوری, حسین, محمدی, مرتضی, صادقی, میثم. (1401). نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(4), 1-14. doi: 10.30473/jsm.2021.56080.1479
عبدالله روزفراخ; حسین منصوری; مرتضی محمدی; میثم صادقی. "نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 4, 1401, 1-14. doi: 10.30473/jsm.2021.56080.1479
روزفراخ, عبدالله, منصوری, حسین, محمدی, مرتضی, صادقی, میثم. (1401). 'نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(4), pp. 1-14. doi: 10.30473/jsm.2021.56080.1479
روزفراخ, عبدالله, منصوری, حسین, محمدی, مرتضی, صادقی, میثم. نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 9(4): 1-14. doi: 10.30473/jsm.2021.56080.1479


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب