1.

نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 1-14
عبدالله روزفراخ؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی؛ میثم صادقی

2.

ارزیابی محتوای برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان

صفحه 15-27
مهدی جلالی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ امیر ندری

3.

مطالعه بازاریابی برندهای خدماتی ورزشی در اینستاگرام: مورد مطالعه مجموعه ورزشی انقلاب

صفحه 28-40
وجیهه جوانی؛ شهرزاد نیری

4.

ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 41-56
محمد زرگرزاده اصفهانی؛ شاهو زمانی؛ الهه حیدریان

5.

ارائه مدل نقش رسانه‌های اجتماعی بر ورود بانوان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال ایران

صفحه 57-71
حمیدرضا میرصفیان؛ معصومه کلاته سیفری؛ سحر اکبرنژاد دهمیانی؛ فاطمه کاتبی جهرمی

6.

تبدیل منابع دیپلماسی به نتایج دیپلماسی فوتبال با تاکید بر نقش میانجی گری پوشش رسانه ای

صفحه 72-81
علی آقاخانی؛ سیروس احمدی؛ علیرضا رضایی

7.

تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئت‌های اسکیت کشور

صفحه 82-92
فرشته زارعی؛ مهدی کهندل

8.

امکان سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود با محوریت توسعه ارتباطات، علایق ویژه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری زمستانی

صفحه 93-101
مهرداد محرم زاده؛ فرهاد فتحی؛ محمد سیوان نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب