دریایی, صاحب, امیرنژاد, سعید, قدمی, سجاد. (1402). بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), 42-56. doi: 10.30473/jsm.2022.61560.1579
صاحب دریایی; سعید امیرنژاد; سجاد قدمی. "بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 4, 1402, 42-56. doi: 10.30473/jsm.2022.61560.1579
دریایی, صاحب, امیرنژاد, سعید, قدمی, سجاد. (1402). 'بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), pp. 42-56. doi: 10.30473/jsm.2022.61560.1579
دریایی, صاحب, امیرنژاد, سعید, قدمی, سجاد. بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(4): 42-56. doi: 10.30473/jsm.2022.61560.1579


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب