1.

آنتی‌دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه: چالش ژئوپلیتیک ایران و عربستان

صفحه 15-28
امیرحسین منظمی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی؛ صادق رنجبر

2.

شناسایی و اعتباریابی راهبردهای مؤثر بر توسعۀ باشگاه های ورزش الکترونیک در ایران

صفحه 29-41
روح الله حسنی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاھرہ باقرپور

3.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

صفحه 42-56
صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

4.

تبیین و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی

صفحه 57-74
سهیلا صفاتی؛ سعید قربانی؛ رضا رضایی شیرازی

5.

تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

صفحه 75-89
فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

6.

ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

صفحه 90-103
سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

7.

تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019)

صفحه 104-117
محسن ارمغانی؛ مهدی رسولی

8.

تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

صفحه 118-131
علی کریمی؛ احدیه صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب