1.

آنتی دیپلماسی فوتبال در خاورمیانه؛ چالش ژئوپولیتیک ایران و عربستان

مهدی شریعتی فیض آبادی؛ صادق رنجبر؛ امیرحسین منظمی

2.

شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر توسعه باشگاه‌های ورزش الکترونیک در ایران

روح الله حسنی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاھرہ باقرپور

3.

بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

4.

تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر دیپلماسی ورزشی در فضای مجازی

سهیلا صفاتی؛ سعید قربانی؛ رضا رضایی شیرازی

5.

تاثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

6.

ارائة پارادایمی مدل تأثیر شبکه های اجتماعی بر ایجاد کسب و کارهای ورزشی

سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

7.

تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)

مهدی رسولی؛ محسن ارمغانی

8.

تدوین الگوی نقش رسانه‌های اجتماعی در محیط کار بر پیامدهای شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

علی کریمی؛ احدیه صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب