عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1402). بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(2), 130-145. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
علی عسگر; سیروس احمدی; آزاده سید عالی نژاد. "بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 2, 1402, 130-145. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1402). 'بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(2), pp. 130-145. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 11(2): 130-145. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب