عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
علی عسگر; سیروس احمدی; آزاده سید عالی نژاد. "بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1401, -. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). 'بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطه ی بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف کنند گان کالاهای ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; (): -. doi: 10.30473/jsm.2022.64092.1621


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب