1.

تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی ایران

صفحه 15-32
محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهدی جهانگیری؛ مریم فریدفتحی

2.

سواد ارتباطی: تحلیل سوادهای تخصصی در ارتباطات ورزشکاران حرفه‌ای

صفحه 33-54
حدیثه بهرامی؛ جواد شهولی کوه شوری؛ اکرم قبادی یگانه

3.

نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشته‌های ورزشی خارجی در ایران

صفحه 55-76
سارا کشکر؛ غزل پناهبر

4.

مدل‌سازی تأثیر مصرف رسانه‌ای بر رفتار حامی محیط‌زیست با نقش میانجی آگاهی زیست‌محیطی دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 77-92
مرضیه خلیفه سلطانی؛ سعید جعفری؛ بهاره رحمانیان کوشککی

5.

تحلیل محتوای پژوهش‌های خصوصی‌سازی در ورزش ایران با تأکید بر رسانه‌های نوشتاری

صفحه 93-114
مجید رجبی؛ ابوالفضل فراهانی

6.

اعتباریابی عوامل شناسایی‌شدۀ مؤثر بر تجارت الکترونیک فدراسیون فوتبال ایران

صفحه 115-129
زهرا عبدالوهابی؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ علی زارعی

7.

بررسی نقش میانجی نگرش به تبلیغات و برند در رابطۀ بین تبلیغات انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در جذب و قصد خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی

صفحه 130-145
علی عسگر؛ سیروس احمدی؛ آزاده سید عالی نژاد

8.

تحلیل محتوایی نشریات علمی تربیت‌بدنی ایران در حوزۀ سالمندان

صفحه 146-163
مجتبی ملک؛ سعید تابش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب