عباسیان, مهدی, مرعشیان, سید حسین, حیدری نژاد, صدیقه, خطیبی, امین. (1401). اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), 85-96. doi: 10.30473/arsm.2023.57408.3453
مهدی عباسیان; سید حسین مرعشیان; صدیقه حیدری نژاد; امین خطیبی. "اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 3, 1401, 85-96. doi: 10.30473/arsm.2023.57408.3453
عباسیان, مهدی, مرعشیان, سید حسین, حیدری نژاد, صدیقه, خطیبی, امین. (1401). 'اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), pp. 85-96. doi: 10.30473/arsm.2023.57408.3453
عباسیان, مهدی, مرعشیان, سید حسین, حیدری نژاد, صدیقه, خطیبی, امین. اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 11(3): 85-96. doi: 10.30473/arsm.2023.57408.3453


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب