1.

تحلیل وضعیت سرمایه اجتماعی ورزش ایران( مطالعه موردی نخبگان ورزشی)

صفحه 1-18
سیده ندا میرحاجیان؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ شیوا ازادفدا

2.

تحلیل عوامل اجتماعی موثر در گرایش زنان به عضویت در تیم های ورزشی و شرکت در مسابقات

صفحه 19-32
مسعود نادریان؛ الهام اخوان

3.

سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی

صفحه 33-50
احمد فلاحی؛ جبار سیف پناهی شعبانی؛ امین پورنقی

4.

پیش بینی رفتار پرسه‌زنی اینترنتی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی

صفحه 51-70
حمیده شکاری؛ حیدر حسینی

5.

تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری)

صفحه 71-85
مرتضی مطهری؛ حبیب هنری؛ ندا حشمت؛ فرشته بریونی

6.

اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از تئوری داده بنیاد

صفحه 85-96
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب