فروزان, نگار, بهرامی پور, منصوره. (1401). اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), 47-60. doi: 10.30473/etl.2023.65729.3886
نگار فروزان; منصوره بهرامی پور. "اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1401, 47-60. doi: 10.30473/etl.2023.65729.3886
فروزان, نگار, بهرامی پور, منصوره. (1401). 'اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. 47-60. doi: 10.30473/etl.2023.65729.3886
فروزان, نگار, بهرامی پور, منصوره. اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; 10(3): 47-60. doi: 10.30473/etl.2023.65729.3886


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب