1.

تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال

صفحه 9-22
سید احسان افشاری زاده؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ محمدحسین عبداللهی؛ هادی کرامتی

2.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی

صفحه 23-34
کامران شیوندی چلیچه؛ فضل الله حسنوند؛ سعید عبدالملکی؛ معصومه محمدی

3.

بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس

صفحه 35-46
مهشاد شاه بندر زاده؛ حسن سلیمانی

4.

اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه

صفحه 47-60
نگار فروزان؛ منصوره بهرامی پور

5.

طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی

صفحه 61-74
محمد اردشیری؛ علیرضا فقیهی؛ مژگان محمدی نایینی

6.

رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای سرزندگی تحصیلی

صفحه 75-90
زهره پهلوانی؛ بهرام جوکار

7.

رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی

صفحه 91-106
مرضیه رفیعی فرد؛ فریبرز نیکدل؛ علی تقوائی نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب