علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1393). بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(1), 23-36.
سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 1, 1393, 23-36.
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1393). 'بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(1), pp. 23-36.
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند (مورد مطالعه: برند ورزشی ملوان انزلی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 3(1): 23-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب