محمودیان, فریده, حسنی, زهره. (1403). شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), 82-100. doi: 10.30473/jsm.2021.58664.1525
فریده محمودیان; زهره حسنی. "شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 3, 1403, 82-100. doi: 10.30473/jsm.2021.58664.1525
محمودیان, فریده, حسنی, زهره. (1403). 'شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), pp. 82-100. doi: 10.30473/jsm.2021.58664.1525
محمودیان, فریده, حسنی, زهره. شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 11(3): 82-100. doi: 10.30473/jsm.2021.58664.1525


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب