1.

طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانه‌ای بر ایجاد و توسعۀ حکمرانی خوب در ورزش ایران

صفحه 1-18
بهاره نکونام؛ ابوالفضل فراهانی

2.

تحلیل ارتباط بین اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی در بین مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

صفحه 19-33
همت‌الله بسطامی؛ علی کریمی؛ علی احمدی؛ حسام الدین علی دوستی؛ مهدی حریری

3.

تحلیل محتوای کمّی روند پژوهش‌های مرتبط با ورزش همگانی از سال 1390 الی 1399

صفحه 34-52
لیلا بیرامی جغناب؛ رحیم رمضانی نژاد

4.

آینده‌پژوهی توسعۀ ظرفیت‌های گردشگری ورزشی چوگان با تأکید بر رسانه

صفحه 53-67
فائزه خندابی؛ سید حمید سجادی هزاوه؛ فریده اشرف گنجویی؛ زینت نیک آئین

5.

تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 68-81
امیر احمدی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ حسن قاسمعلی‌پور

6.

شناسایی تأثیر تعامل طرفداران ورزشکاران حرفه‌ای در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام بر تصویر برند ورزشکار با نقش میانجی‎ کیفیت رابطه، اصالت برند و وابستگی طرفداران

صفحه 82-100
فریده محمودیان؛ زهره حسنی

7.

تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد توسعۀ کارآفرینی از طریق ورزش در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور

صفحه 101-112
علی حسن زاده؛ محمد پوررنجبر؛ محسن منوچهری نژاد

8.

نقد و بررسی کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی»

صفحه 113-129
مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سردار محمدی؛ بهنام عاشقی

9.

ارائه مدل مدیریت رسانه‌‎های ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی

صفحه 130-147
بهاره رحمانیان کوشککی؛ مرضیه خلیفه سلطانی؛ سعید جعفری

10.

نقش سواد رسانه‌ای در نوع مصرف رسانه‌ای و غنی‌سازی اوقات فراغت دبیران تربیت‌بدنی استان‌های غربی ایران (کرمانشاه، ایلام، کردستان)

صفحه 148-161
مجتبی فتاح پور؛ معصومه حسینی

11.

تحلیل پاسخ هواداران به ویژگی‌های برند تیم‌های ورزشی در اینستاگرام (مطالعه موردی: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)

صفحه 162-176
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ آکو ابراهیم فقی محمود؛ محسن حیدری توپکانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب