امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. (1402). مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
سید احسان امیر حسینی; ایوب عامری; احسان مرادیان. "مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1402, -. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. (1402). 'مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675
امیر حسینی, سید احسان, عامری, ایوب, مرادیان, احسان. مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; (): -. doi: 10.30473/jsm.2023.65581.1675


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب