1.

الگوی ساختاری-تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه‌ها

صفحه 1-13
مریم خواجه صالحانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان؛ حسن خجسته باقرزاده؛ شیوا آزادفدا

2.

تأثیر سواد رسانه‌ای بر خودکنترلی هواداران فوتبال در فضای مجازی با نقش میانجی سرمایه فرهنگی

صفحه 15-30
اکبر جابری؛ زکیه منزلی

3.

بررسی نقش روابط عمومی در ضد بازاریابی داروهای دوپینگ با میانجیگری شبکه‌های اختصاصی، تفسیر عمومی و شواهد عینی

صفحه 31-43
الهام حقیقت؛ حسین عبدالملکی؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

4.

تاثیر عضویت در شبکه‌های مجازی ورزشی بر انگیزه مشارکت ورزشی جوانان با میانجی‌گری فرهنگ‌پذیری ورزش

صفحه 45-58
امین راجی؛ فهیمه مومنی فر؛ نسرین عزیزیان کهن

5.

طراحی مدل فرآیندی مدیریت عملکرد رسانه ای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران

صفحه 59-73
افسانه زارع؛ مینا حکاک زاده؛ سید جلیل میریوسفی

6.

چالش‌های پیش روی مؤلفین و محققین در چاپ کتب ورزشی در ایران

صفحه 75-95
طاهره غلامی؛ سمیرا اکبری؛ میثم نوری خان یوردی

7.

شبیه‌سازی تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر جذب گردشگران ورزشی استان اردبیل

صفحه 97-115
قاسم زارعی؛ سیدعلی نقوی

8.

چارچوب مفهومی کاربرد فناوری نوین در رسانه‌ها (مطالعه موردی هوش مصنوعی در مطبوعات ورزشی)

صفحه 117-134
امیرمحمد سلطانپور؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین

9.

سناریوپردازی آینده رسانه‌های ورزشی کشور

صفحه 135-149
سعید عمرانی؛ مظفر یکتایار؛ مژگان خدامرادپور

10.

شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء حمایت‌های رسانه از برنامه‌های مدیریت استعداد کاراته در کشور

صفحه 151-164
آزاده عقیلی؛ عزت اله شاه منصوری؛ رضا صابونچی

11.

تأثیر مشاهده پست‌های اینستاگرامی با محتوای فواید عاطفی و جسمانی ورزش بر قصد ورزش، رضایت عاطفی و یادآوری

صفحه 165-180
سعید یوسفی؛ فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مریم مقدم

12.

بررسی نقش میانجی‌گری بازاریابی چابک بر رابطه بین مزیت نسبی و مزیت رقابتی و پذیرش بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی

صفحه 181-192
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

13.

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی

صفحه 193-207
عبدالمجید دوراندیش؛ سید محمد علی میرحسینی؛ احمد ترک فر؛ علیرضا الهی

14.

مقایسه تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی

صفحه 209-220
سید احسان امیر حسینی؛ ایوب عامری؛ احسان مرادیان

15.

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعة استارتاپ‌های ورزشی

صفحه 221-232
مسلم صالحیان؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ آیه ریزوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب