1.

مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه

صفحه 9-18
مهدیه سرشار؛ فرزانه میکائیلی منیع

2.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی

صفحه 19-32
حمیده پاک مهر؛ معصومه عزیزی؛ هوشنگ گراوند

3.

بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه

صفحه 33-46
سولماز فرزانه؛ هیمن محمودفخه؛ صمد عابدی

4.

مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر

صفحه 47-60
علی خدایی؛ سید میثم سید احمدی؛ حسن غریبی

5.

مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه

صفحه 61-76
فاطمه بیان فر؛ امیر رضا رجائی مش

6.

اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفحه 77-90
طاهر محبوبی

7.

مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی

صفحه 91-107
لیلا نیک راد؛ احمد باصری؛ حسین بیگدلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب