1.

مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیش‌فعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیل‌های وابسته به رخداد (ERP)

صفحه 9-20
حدیث غفاری خلیق؛ احمد علیپور؛ امین رفیعی پور؛ محمد اورکی

2.

بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس

صفحه 21-32
مهدیه کشمیرشکن؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

3.

مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان

صفحه 33-48
امیر صالح وثوق؛ جعفر شعبانی؛ جوانشیر اسدی

4.

اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19

صفحه 49-58
لیدا اسماعیلی؛ علیرضا رمضانپور

5.

اثر ‏تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (‏tDCS‏) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی

صفحه 59-72
فریبا جزینی؛ محمود شیخ

6.

اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس

صفحه 73-82
محدثه نیرومند؛ صدیقه رضایی دهنوی؛ مسعود اعتمادی فر

7.

مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و تن‌آرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام ‌اس)

صفحه 83-92
محبوبه اسکندری؛ فاطمه رئیسیان زاده؛ ملیحه مهدیخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب