1.

مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران

صفحه 1-14
رقیه سرلاب؛ زهرا علیپور نادینلوئی

2.

مطالعه کیفی پیامدهای مثبت بکارگیری بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 15-30
طهماسب شیروانی؛ محسن اسمعیلی؛ محمدحسن فردوسی

3.

ارزش‌گذاری اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران مبتنی بر تمایل به پرداخت با استفاده از روش CVM

صفحه 48-31
مهدی جوکار؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمود مرادی؛ محمد حسن قلیزاده

4.

تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی دیجیتال در باشگاه‌های ورزشی

صفحه 49-63
معصومه قلعه نویی؛ علی‌محمد صفانیا؛ رضا نیک‌بخش؛ حمیدرضا طلایی

5.

ارایه الگوی ارتباطات بین سازمانی اثر بخش در ورزش در جهت بهبود توسعه همکاری و صلح مطالعه موردی فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا

صفحه 65-83
مصطفی مصطفی پور؛ مظفر یکتا یار؛ مژگان خدامرادپور؛ میٍثم الله مرادی

6.

شناسایی و تبین راهکارهای تنوع بخشی خدمات مدارس فوتبال با هدف ارتقاء تصویر برند

صفحه 85-102
رضا اسماعیلی زین آباد؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

7.

طراحی الگوی فرآیند مدیریت امنیت رویدادهای ورزشی

صفحه 103-116
لعیا هاتفی افشار؛ میرحسن سیدعامری

8.

طراحی مدل ساختاری عوامل گرایش به مهاجرت ورزشکاران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 117-131
حشمت اله مرادی شرف؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ معصومه مجیدی پرست؛ نصراله عرفانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب