1.

تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی

صفحه 1-16
مهدی رسولی؛ رسول آزادی

2.

تحلیل شبکه اجتماعی ذی‌نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه‌ای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020

صفحه 17-28
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ محمد بحرانی

3.

انگیزاننده‌ها و پیامدهای شرط‌بندی در فوتبال؛ رویکرد ساختاری

صفحه 29-39
طاهره محسنی سرشت؛ حسین عیدی

4.

تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

صفحه 40-55
محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

5.

تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام

صفحه 56-64
علی اصغر دورودیان؛ حمید قاسمی؛ سنا حیدریان

6.

طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در فروشگاه‌های ورزشی با رویکرد ISM

صفحه 65-79
بهاره جامعیان؛ سید احسان امیر حسینی؛ احمد ترکفر

7.

ارتباط بین شایستگی‌های شغلی و هوش فرهنگی با اثربخشی کارکنان رسانه‌های ورزشی استان گیلان

صفحه 80-90
سردار محمدی؛ سیاوش خداپرست؛ وحید بخشعلی پور

8.

مدل تاثیر علی سبک رهبری، استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف کارکنان بر رفتار خلاقانه در کارکنان رسانه‌های ورزشی استان کرمانشاه

صفحه 91-103
علی زارعی بیدسرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب