1.

اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی

صفحه 1-17
محمدرضا نوروزی همایون؛ محمد حاتمی نژاد؛ اسماعیل صدری دمیرچی

2.

تأثیر تمرینات بادی پرکاشن بر عملکرد اجرایی و مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان کم‌توان ذهنی شهرستان چادگان

صفحه 19-33
فرزانه داوری؛ سلیمه عباسی

3.

پیش‌بینی اختلال بازی اینترنتی بر اساس ناگویی هیجانی و سیستم‌های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در نوجوانان

صفحه 35-49
حلیمه کچرانلویی؛ پریا جنگی

4.

مقایسه‌ اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی

صفحه 51-63
محیا عبدیان؛ حسین ابراهیمی مقدم؛ هائیده صابری

5.

مقایسه فعالیت نظام‌های مغزی/ رفتاری، سوگیری توجه در افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب و عادی

صفحه 65-79
راحله یزدانی؛ بهرام ﻣﯿﺮزاﺋﯿﺎن

6.

اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم (tDCS) بر انعطاف پذیری شناختی، حل مسئله و سرعت پردازش مغز در دانشجویان

مهدیه رحمانیان؛ الهام لبنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب