1.

تاثیر بازی‌های آموزشی بر دقت و تمرکز دانش‌آموزان

صفحه 9-21
اکبر جدیدی محمدآبادی؛ انور شاهمحمدی

2.

تأثیر تحول در نظام رتبه بندی آموزش محیط‌زیستی در آموزش‌عالی: تحلیل انتقادی شاخص گرین‌متریک و ارائه‌ی مدل

صفحه 23-38
سورنا زندی؛ مهدیه رضایی؛ بابک امیدوار؛ سید محمد شبیری

3.

نقش هدفمندی در زندگی و نگرش به هوش‌مصنوعی در پیش‌بینی عزم تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 39-53
مهدی شمالی احمدآبادی؛ عاطفه برخورداری احمدآبادی

4.

واکاوی دستاوردهای توسعه هوش هیجانی دیجیتال در نظام آموزش‌عالی: رویکرد فراترکیب تفسیری - انتقادی

صفحه 55-71
خاطره محمد جعفری؛ مهدی محمدی؛ مجید کوثری؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ فردوس شادی؛ انسیه اثنی عشری

5.

بررسی رابطه بین نیازهای بنیادی روانشناختی، حس انسجام و انعطاف پذیری روانشناختی با سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس هوشمند

صفحه 73-88
دلارام سادات دلیران؛ شهره دلیران؛ ندا ابراهیمی مقدم؛ شیدا سادات دلیران

6.

ارزشیابی اثربخشی آموزش‌های مجازی در آموزش‌وپرورش استان بوشهر در دوره دوم آموزش متوسطه

صفحه 89-106
نوشین گشمردی

7.

شناسایی الزامات و بسترهای کاربرد هوش‌مصنوعی در برنامه درسی علوم‌تجربی: تحلیل مضمون

صفحه 107-124
محمدرضا بیدل؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم

8.

اعتبارسنجی و ارزیابی مدل شایستگی دیجیتال معلمان: تحلیلی مبتنی بر معادلات ساختاری

صفحه 125-148
َشراره صادقی؛ فرنوش اعلامی؛ غلامرضا شمس؛ اباصلت خراسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب