تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,105 |
تعداد مقالات | 9,470 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,074,094 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 11,965,427 |
1. | تدوین مدل اندازهگیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری | |
صفحه 7-16 | ||
نصراله عرفانی | ||
2. | رابطة ساده و چندگانه جهتگیریهای انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانشآموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه | |
صفحه 17-26 | ||
حمید فرامرزی؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ منیجه شهنی ییلاق | ||
3. | اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی | |
صفحه 27-36 | ||
کریم سواری؛ سید مهدی جلیلیان | ||
4. | تعیین سهم پیشپراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی | |
صفحه 37-46 | ||
حسین جعفری ثانی؛ سید کاظم علوی لنگرودی؛ حمیده پاکمهر | ||
5. | پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان | |
صفحه 47-56 | ||
اسکندر فتحیآذر؛ یوسف ادیب؛ فرشته گلپرور | ||
6. | نقش ابعاد دلبستگی بزرگسالی در سرزندگی تحصیلی با واسطهگری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمالگرایی | |
صفحه 57-69 | ||
مهدی رحیمی؛ الهام زارعی | ||
7. | بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی | |
صفحه 71-77 | ||
علی مصطفائی؛ عزیز محمدی | ||