1.

ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی

صفحه 9-22
یاسر گراوند؛ حسین کارشکی؛ محمد رضا آهنچیان

2.

تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانه‌ای بر یادآوری واژگان با نقش میانجی‌گری سیالی کلامی

صفحه 23-32
حسین زارع؛ آزاده نیرومند

3.

مرور نظام‌مند پژوهش‌های انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور

صفحه 33-46
محمدرضا سرمدی؛ نسیم فدائی‌نژاد بهرامجردی

4.

شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش و یادگیری در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها

صفحه 47-56
شعبان حیدری؛ صمد ایزدی؛ ابراهیم صالحی عمران

5.

مقایسه کنش زبانی دانش‌آموزان پسر استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان عادی در دوره دوم متوسطه

صفحه 57-66
علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ علی کریمی فیروزجایی؛ رکسانا رضاییه شاد

6.

ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف

صفحه 67-80
سعید مظلومیان؛ احمد رستگار؛ سمیه خزایی

7.

الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه

صفحه 81-90
نگین برات دستجردی؛ یاسمین عابدینی

8.

تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 91-99
اسماعیل سعدی‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب