1.

تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن

صفحه 9-28
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ اسماعیل احمدی

2.

بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمه‌ای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی

صفحه 29-50
الهام اسبقی؛ پروین رفیعی نیا؛ شاهرخ مکوند؛ پرویز صباحی

3.

تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واج‌شناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان

صفحه 51-68
لیلا بیات مختاری؛ علیرضا آقا یوسفی؛ حسین زارع؛ وحید نجاتی

4.

مقایسه‌ فعالیت سیستم‌های مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشته‌های ورزشی انفرادی و گروهی

صفحه 69-84
شیرین خسروی؛ سید عباس حقایق

5.

تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال

صفحه 85-102
فرزانه حاتمی؛ فرشید طهماسبی؛ الهام حاتمی شاه میر

6.

مقایسه تأثیر آموزش توان‌بخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص

صفحه 103-118
امیر عزیزی؛ فضل اله میر دریکوند؛ محمد علی سپهوندی

7.

مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافه‌وزن

صفحه 119-132
ثمینه فتاحی؛ فرح نادری؛ پرویز عسکری؛ حسن احدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب