1.

بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن.

صفحه 9-30
محمدرضا دوستان؛ زهرا باقرنژاد

2.

مقایسه کنترل‌شده سیستم‌های مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی

صفحه 31-44
زهرا ابراهیم زاده؛ سید عباس حقایق

3.

مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ

صفحه 45-60
معصومه اسماعیلی؛ حسین زارع؛ احمد علی پور؛ محمد اورکی

4.

بررسی ارتباط بین فعالیت نورون‌های آینه‌ای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف

صفحه 61-76
نرجس یاوری؛ معصومه شجاعی؛ افخم دانشفر

5.

درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک‌آزمودنی)

صفحه 77-100
فاطمه غیورکاظمی؛ زهره سپهری شاملو؛ علی مشهدی؛ علی غنائی چمن آباد؛ فروزان پاسالار

6.

مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعال‌سازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطاف‌پذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم

صفحه 101-124
سید رضا میرمهدی؛ الهام کاظمی مهیاری

7.

مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان

صفحه 125-140
سید یونس محمدی؛ مریم حسینی

8.

تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن

صفحه 141-152
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ هاشم عبدیان؛ سودابه اسماعیلی

9.

مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی

صفحه 153-174
فرزانه مومنی؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

10.

اثر بخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعال‌سازی رفتاری در تیپ شخصیتی B

صفحه 175-186
سپیده حسنی؛ مژگان سپاه منصور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب