1.

نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان

صفحه 9-13
رسول نظری؛ ایرج دادخواه؛ مظفر یکتایار

2.

بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران

صفحه 14-22
سردار محمدی

3.

تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان

صفحه 23-30
حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ زهرا شاکرمی؛ سید سعید حسینی

4.

شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی

صفحه 31-39
بهرام یوسفی؛ علی اشرف خزائی؛ اکرم قبادی یگانه

5.

بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی

صفحه 40-47
محمد علی قره؛ نگار قلی پور؛ زینب آنت

6.

نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش

صفحه 48-55
محمد خالدیان؛ فردین مصطفایی؛ مهران صمدی؛ فرخ کیا

7.

پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی

صفحه 56-62
حمید قاسمی؛ بهمن عسگری

8.

رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان

صفحه 63-69
حامد نظرویسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب