1.

تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعة شاخص‌های فرهنگی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران

صفحه 1-12
معصومه حمزه؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ غلامرضا شعبانی بهار

2.

تدوین راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی با محوریت تجربه جهانی

صفحه 13-26
عظیم صلاحی کجور؛ مرتضی دوستی

3.

تحلیل شناختی ورزش در فضای مجازی مبتنی برنظریه آمیختگی مفهومی (CIN)

صفحه 27-42
سارا سراج؛ مهدی سبزواری

4.

شناخت چالش‌های آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پسا کرونا

صفحه 43-61
سارا کشکر؛ علی افسای؛ حجت کاظمینی

5.

شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی

صفحه 63-81
مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار؛ حوریه دهقان پوری؛ امید عسگری

6.

تحلیل خودشناسی و دیگر شناسی (پنجره جو- هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

صفحه 83-95
حسین پورسلطانی زرندی

7.

ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

صفحه 97-109
مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

8.

طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه

صفحه 111-125
مریم سادات مهدی اسلام؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

9.

نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی

صفحه 127-140
فاطمه جوادی؛ عادل افکار؛ مجید سلیمانی

10.

تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی

صفحه 141-152
سیاوش خداپرست؛ مقداد فرج پور پیربستی؛ وحید بخشعلی پور

11.

تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی

صفحه 153-167
محمدحسن فردوسی؛ سید رضا موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب