| تعداد نشریات | 48 |
| تعداد شمارهها | 1,232 |
| تعداد مقالات | 10,593 |
| تعداد مشاهده مقاله | 21,303,654 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,330,907 |
| 1. | تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی | |
| صفحه 1-14 | ||
| ابراهیم صالحی عمران؛ میمنت عابدینی بلترک؛ فاطمه رمضان پور | ||
| 2. | شناسایی مقولههای کمرویی بهعنوان یکی از عوامل اختلال تحصیلی دانشآموزان در دوران آموزش مجازی | |
| صفحه 15-24 | ||
| کسری کریمی باصری؛ جابر افتخاری؛ سمیه توکلی | ||
| 3. | نقش باورهای رفتاری، باورهای هنجاری و خود پیروی در پیشبینی سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس در بین معلمان متوسطه | |
| صفحه 25-36 | ||
| فاطمه خالقیان؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
| 4. | واکاوی تجارب زیسته دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS)دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 37-52 | ||
| حجت افتخاری؛ عرفان شمسی | ||
| 5. | بررسی نقش یادگیری الکترونیکی در محیط های یادگیری با رویکرد تلفیقی در مدارس مقطع دوم دوره متوسطه ناحیه 2 شیراز | |
| صفحه 53-64 | ||
| فاطمه محمدی؛ مهدی رضاپور میرصالح | ||
| 6. | تبیین ادراک صاحبنظران از نظام آموزش از راه دور بعنوان سازمان یاددهنده با رویکرد پدیدار شناسانه | |
| صفحه 65-78 | ||
| انور شاهمحمدی | ||