1.

مدلسازی ساختاری تفسیری توسعه پایدار مقاصد ورزشی با تأکید بر رفتار گردشگران

صفحه 11-32
نگار متین‌نیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ محسن باقریان فرح آبادی

2.

طراحی الگوی ایجاد ظرفیت ها و بسترهای سیاسی در ورزش

صفحه 33-52
سید حسین اقا سید مرتضی؛ طیبه سادات زرگر؛ بهرام قدیمی؛ اکبر افرینش

3.

ارائه مدل عوامل موثر بر اخلاق رسانه‌ای: مطالعه موردی برنامه‌های ورزشی تلویزیون

صفحه 55-64
داریوش معرفت؛ محسن صادقی

4.

تدوین مدل ارتباطی سواد بدنی با انگیزش و اشتیاق شغلی معلمان تربیت بدنی ایران

صفحه 65-84
مصطفی سواری؛ لقمان کشاورز

5.

ارتباط هوش بازاریابی و سواد ارتباطی با برند سازی شخصی در مربیان باشگاه‌های بدنسازی شهر اصفهان

صفحه 85-98
محبوبه روزبهانی؛ رزا شاهرخی فر؛ فاتح فرازیانی

6.

نگرش اساتید گرایش‌های مختلف رشته تربیت بدنی نسبت به آموزش مجازی

صفحه 99-113
سلمان ملانوری؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ علی محمد صفانیا؛ سیما نجف نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب