1.

واکاوی مفهوم «آگاهی طبقاتی» در رمان‌های علی‌محمد افغانی برپایۀ نظریۀ هانری زالامانِسکی

صفحه 1-12
سید محمد آرتا؛ الیاس نورایی

2.

"تروما، تراژدی، روایت" با نگاهی به آثار احمد محمود

صفحه 13-26
حسین اسکندری؛ زهرا سواعدی

3.

تصویر اقتباسی ادبیات داستانی ایران در عرصۀ پویانمایی (تحلیل و تطبیق انیمیشن «ارسلان» بر اساس مدل ساختاری فیلمنامه‌نویسی سید فیلد)

صفحه 27-38
زینب بنی اسدی؛ محمدرضا صرفی

4.

داستان‌های کودکانة فرهاد حسن‌زاده، ابزار آموزش تفکّر انتقادی در ترازوی فبک (مطالعه موردی: پنج داستان کودکانۀ گروه سنی «الف»، «ب» و «ج»)

صفحه 39-52
فرحناز حیدری نسب؛ خلیل بیگ‌زاده

5.

تحلیل روان‌کاوانه‌ی شخصیت اصلی زن در رمانِ از شیطان آموخت و سوزاند بر اساس آرای آلفرد آدلر

صفحه 53-64
روح اله خدیوپور؛ ساره زیرک

6.

سیمای نسبت خویشاوندی داستان کوتاه مدرن با شعر غنایی از منظر نظریۀ آیلین بالدِشویلر

صفحه 65-74
فضل الله رضایی اردانی؛ مهدی صادقی

7.

نقد جامعه شناسانۀ درّۀ جذامیان از میثاق امیرفجر

صفحه 89-102
افسانه شیرشاهی

8.

تکوین شخصیت‌ها در قلمرو روانکاوی و جنسیت

صفحه 103-116
فاطمه قلندرزاده دریایی

9.

بررسی خواننده نهفته در مجموعه 8 جلدی یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی (از کلر ژوبرت)

صفحه 117-128
سیده مریم کریمی شهیدی

10.

بررسی تطبیقی یکی از عناصر مهم داستان (گفت‌ وگو) در مجموعه داستان‌های کوتاه چمدان اثر بزرگ علوی بر اساس نظریۀ لئونارد بیشاپ

صفحه 129-140
علی کشاورز قدیمی؛ جواد طاهری؛ لیدا نامدار

11.

فرایند اثرگذاری شاخصۀ استرس در رفتار(گرایشی-اجتنابی) شخصیت اصلی داستان مدیر مدرسه اثر جلال‌آل‌احمد بر اساس نظریة رابرت فرانکن و لازاروس

صفحه 141-150
علی کشاورز قدیمی؛ مصطفی ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب