1.

برّرسی نظریّه ذهن و توانایی همدلی در محکومین دادگاه های کیفری: شواهدی از آزمون ذهن خوانی از طریق تصویر چشم

صفحه 7-18
وحید نجاتی*؛ هادی ناصرپور؛ عباس ذبیح زاده؛ مانا رشیدی

2.

اثر بخشی قصه گویی بر مؤلفه های هوش اخلاقی کودکان دختر پیش دبستانی در شهر اصفهان

صفحه 33-43
مهناز درنجفی شیرازی؛ مهناز علی اکبری؛ احمد علیپور

3.

رابطه سرمایه اجتماعی با بهزیستی روان شناختی در دانشجویان دانشگاه تبریز

صفحه 44-54
جعفر بهادری خسروشاهی؛ تورج هاشمی نصرت آباد؛ جلیل باباپور خیرالدین

4.

اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن در نوجوانان پرخاشگر

صفحه 55-66
علی فرهادی؛ یزدان موحدی؛ امیر عزیزی؛ فضل الله قاسمی کلی؛ کلثوم کریمی نژاد

5.

بررسی نقش سبک‌های تصمیم‌گیری در ناهماهنگی شناختی و تغییرات فیزیولوژیک ناشی از آن

صفحه 67-81
علیرضا آقایوسفی؛ حسین زارع؛ مریم زارع؛ فرهاد شقاقی

6.

تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر میزان سهل انگاری فردی و اجتماعی دانشجویان زن

صفحه 82-94
سوسن علیزاده فرد؛ معصومه تدریس تبریزی

7.

دموکراسی آموزشی در مدارس و تأثیر آن بر رشد مهارت تفکر انتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 95-108
عباس قلتاش؛ عبدالمحمد طاهری؛ فاطمه مراحل

8.

ارتباط حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی اجتماعی ـ عاطفی با اعتیاد به اینترنت در جامعه دانشجویی

صفحه 109-122
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ معصومه موحدی

9.

رابطة مؤلفه های سهل انگاری اجتماعی و هویت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 123-134
مجید صفاری نیا؛ علیرضا آقایوسفی؛ علی مصطفائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب