1.

شناسایی و اولویت‌بندی الزامات اولیه و اساسی هوشمندسازی مدارس (مطالعه موردی: استان خوزستان)

صفحه 9-23
عباس محمدی؛ ماریا نصیری

2.

بررسی آثار روان‌‌شناختی و اجتماعی استفاده از فضای مجازی توسط دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم

صفحه 25-33
رضا میر عرب رضی؛ مریم حسینی لرگانی؛ صادق احمدی

3.

چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در آموزش ابتدائی: از نگاه نومعلمان

صفحه 35-50
محیا زارع نسب؛ زهرا جامه بزرگ

4.

بررسی قابلیّت کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی متوسطه اول در فرایند اجرای آموزش از راه دور از دیدگاه دبیران

صفحه 51-63
اکبر رضائی؛ شریفه رضا قلی؛ احمد مرادی میرزائی

5.

عوامل موثر بر پذیرش فناوری هوش مصنوعی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران

صفحه 65-80
امیرحسین زنگانه؛ الهه حجازی؛ کیوان صالحی

6.

تاثیر ارزشیابی بازی وارسازی شده مبتنی بر هوش مصنوعی بر یادگیری مشارکتی و عملکرد یادگیری دانشجویان

صفحه 81-96
حمیدرضا مقامی

7.

اثربخشی آموزش سواد اطلاعاتی بر تفکر انتقادی، خودکارآمدی رایانه‌ای و باورهای انگیزشی دانش‌آموزان

صفحه 97-110
منصور دهقان منشادی؛ زهرا مهدیان

8.

تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر توجه پایدار دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 111-127
سعید محقق زاده؛ زهرا جامه بزرگ؛ فاطمه جعفرخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب