1.

پیش‌بینی خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی بر اساس فراحافظه با میانجی‌گری باورهای ضمنی هوش

صفحه 9-20
حسن غریبی؛ آرام نادریان؛ افشین صلاحیان

2.

تدوین مدل پرسه‎زنی اینترنتی براساس‎ مهارت مدیریت زمان و فرسودگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 21-32
سارا نقی بیرانوند؛ عزت اله قدم پور؛ حسنعلی ویسکرمی

3.

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 33-46
معصومه بشیرگودرزی؛ سوزان امامی پور؛ شیرین کوشکی

4.

مطالعه تطبیقی مبانی معرفت‌شناختی الگوهای فنی و غیر فنی برنامه درسی با تاکید بر آموزش مجازی

صفحه 47-64
سمیه سلمانی کله؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی؛ معصومه السادات ابطحی

5.

تدوین مدل آداب‌گریزی تحصیلی در دانشجویان: نظریه خودتعیین‌گری و منبع کنترل با میانجی‌گری مشغولیت در تکالیف و محق‌پنداری تحصیلی

صفحه 65-76
فاطمه سبیلی؛ فاطمه فرزادی؛ کیهان فتحی

6.

پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس مهارت‌های کوانتومی معلمان در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم منطقه چهار شهر تهران

صفحه 77-88
پروانه مهرجو؛ سمیه علی پور؛ مرجان معصومی فرد

7.

تدوین و اعتباریابی پرسش‌نامه سنجش کیفیت تدریس آموزگاران

صفحه 89-102
حشمت الله محمودی؛ نصراله عرفانی؛ فرهاد جمهری؛ بهشته نیوشا

8.

مقایسه اثربخشی روش معلم‌محور با روش‌های تدریس فعال در آموزش از راه دور بر اختلالات یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 103-113
نسیم سعید؛ مهران فرج اللهی؛ هستی کبیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب