1.

کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور

صفحه 11-18
محمود صدیقی؛ مسعود طاهری لاری؛ مسلم چرابین؛ حسن نودهی؛ هادی صدیقی

2.

بررسی مهارت‌های کارآفرینی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های جندی شاپور و شهید چمران اهواز

صفحه 19-30
فرزانه قنادی نژاد؛ محمد علی زمانی

3.

سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز

صفحه 31-40
مجید شیرزاد؛ عبدالرسول جوکار؛ نیره ترقی خواه دیلمقانی

4.

بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

صفحه 41-52
زینب غیوری؛ رویا برادر

5.

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه

صفحه 53-62
فاطمه باجی؛ زاهد بیگدلی؛ نسیم معمار

6.

بررسی سبک‌‌های اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباط‌سنجی آن با توانمندسازی روانشناختی

صفحه 63-74
رویا ارجمند کرمانی

7.

مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ

صفحه 75-96
مینا قاسمی الوری؛ ندا عباسی دشتکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب