1.

بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز

صفحه 9-20
داود حسین آبادی ساده؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ پیتر استایدل؛ کامبیز حیدرزاده

2.

بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR

صفحه 21-34
راضیه هژبرنیا؛ شهزاد طهماسبی بروجنی

3.

تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

صفحه 35-46
رسول عابدان زاده؛ سید کاوس صالحی؛ کبری جوادیان

4.

بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه‌ مصرف بر اساس حساسیت سیستم‌های مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی

صفحه 47-66
زهرا قنبری زرندی؛ جعفر حسنی؛ شهرام محمدخانی؛ محمد حاتمی

5.

اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

صفحه 67-84
محمد صادق رجائی پور؛ محسن سعیدمنش

6.

اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر بهبود توجه دیداری در دانش‌آموزان مقطع متوسطه

صفحه 85-96
نیلا علمی منش؛ خدیجه اعراب شیبانی؛ حمید رضا اشرفی

7.

اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال

صفحه 97-108
مژگان فلاح؛ یوسف مقدس تبریزی؛ حسن غرایاق زندی

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحه 109-122
مریم بلوکیان؛ حمیدرضا وطن خواه

9.

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD

صفحه 123-138
حدیث غفاری خلیق؛ مهدیه رحمانیان؛ احمد علی پور

10.

بررسی بدکارکردی‌های عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی

صفحه 139-158
سیامک داداشی؛ عزت اله احمدی؛ حسن بافنده قراملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب