1.

ساخت و رواسازی آزمون عصب - روان شناختی تشخیص اختلال‌های یادگیری غیرکلامی برای کودکان دبستانی

صفحه 9-36
ربابه موحدی پور؛ فریبرز درتاج؛ صادق نصری؛ حسن اسدزاده؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

اثرات یک جلسه تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر چرخش ذهنی تصاویر دست و حافظه دیداری فضایی

صفحه 37-54
یوسف مقدس تبریزی؛ میثم یاوری کاتب؛ شهناز شهربانیان

3.

نقش واسطه‌ای مشکلات تنظیم هیجانی در رابطه بین سیستم فعال‌ساز رفتاری با اعتیاد به تمرینات ورزشی در ورزشکاران پرورش اندام

صفحه 55-74
حسن یعقوبی؛ سید قاسم سید هاشمی؛ احسان بدایت؛ امیر بابالو

4.

مقایسه کارکردهای اجرایی بیماران دوقطبی نوع I و افراد بهنجار با استفاده از آزمون های ویسکانسین و برج لندن

صفحه 75-88
مسعود باقری؛ فرزانه پولادی؛ فهیمه سعادت

5.

اثربخشی آموزش پردازش حسی بر بهبود مهارت‌های عصب‌روان شناختی دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 89-102
عبدالرضا سرکانی؛ سالار فرامرزی

6.

پیش بینی خطای شناختی حافظه بر اساس خودکار آمدی تحصیلی، عاطفه منفی و افسردگی

صفحه 103-116
کریم سواری؛ فاطمه فرزادی

7.

اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود حافظه‌کاری در کودکان مبتلا به نارسایی توجه/بیش فعالی

صفحه 117-130
سیما عیوضی؛ کامران یزدانبخش؛ آسیه مرادی

8.

اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) برتعاملات اجتماعی و انتقال توجه در کودکان دارای اختلالات طیف اوتیسم

صفحه 131-144
محسن سعیدمنش؛ مهدیه عزیزی؛ بهناز ابویی

9.

اثربخشی مداخله بازی‌های فعال بر حافظه کاری دانش‌آموزان با اختلال خواندن

صفحه 145-156
حسین اکبری فر؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حسین رحیم زاده؛ شهلا پزشک

10.

اثربخشی مداخله توانبخشی شناختی رایانه‌محور بر بهبود حافظه فعال بیماران مبتلا به سکته مغزی در شهر تبریز

صفحه 157-172
الهام قربانیان؛ مرضیه علیوندی وفا؛ مهدی فرهودی؛ محمدعلی نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب