1.

مقایسه کمالگرایی، مقابله پیش گستر و شفقت به خود در دانشجویان با خودهای احتمالی مثبت و منفی

صفحه 9-26
مهسا بابامحمدی؛ پرویز صباحی؛ محمود نجفی

2.

اثربخشی آموزش گروهی حل مسئله شناختی - اجتماعی بر خودکنترلی و اضطراب در دختران پیش‌دبستانی

صفحه 27-40
لیلا آهون؛ پروین میرزایی

3.

پیش‏بینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس اضطراب سلامتی و عدم تحمل بلاتکلیفی در بیماران سرپایی مبتلا به کرونا

صفحه 41-58
سوسن علیزاده فرد

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ فارسی مقیاس چند‌بعدی نفرت از خود (MSDS)

صفحه 59-78
سجاد بشرپور؛ سحر خوش سرور

5.

معرفی الگوی نیمرخ هَیَجامَدی و بررسی رابطۀ آن با نگرش فردی و اجتماعی

صفحه 79-102
رضا پیش‌قدم؛ شیما ابراهیمی؛ ایمان‌الله بیگدلی

6.

مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری راهبردهای شناختی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 103-122
حجت مهدوی راد؛ ولی الله فرزاد؛ شیرین کوشکی

7.

ارائه مدل پیش بینی رفتارهای یاری رسان بر اساس متغیرهای ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی با توجه به متغیر میانجی مسئولیت پذیری

صفحه 123-136
حسین زارع؛ سارا قربانی

8.

اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی انعطاف‌پذیری شناختی و کفایت اجتماعی زنان دارای تعارضات زناشویی

صفحه 137-152
مبینا ترخان؛ حمیدطاهر نشاط دوست؛ مرتضی ترخان

9.

رده بندی شناختیِ مثل‌های مبتنی بر شناخت اجتماعی

صفحه 153-172
امیر حسین زنجانبر

10.

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه همدلی خود

صفحه 173-182
داود معنوی پور؛ پونه شهابی؛ علی رضا پیرخائفی

11.

مقایسه نظریه ذهن در نوازندگان حرفه‌ای سازهای کوبه‌ای سنتی و نوازندگان حرفه‌ای سازهای زهی سنتی و همتایان عادی

صفحه 183-192
حسن بافنده قراملکی؛ سارا شرقی لوان؛ رحیم یوسفی

12.

نام‌شناسی از منظر زبان‌شناسی شناختی اجتماعی با تأکید بر بافت کاربردی

صفحه 193-212
بهمن زندی؛ فاطمه یوسفی راد؛ سید محمود متشرعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب