1.

تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران

صفحه 19-1
محمدصادق افروزه؛ زهرا نیکنام شیری؛ آمنه مهری

2.

اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 30-20
فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

3.

تاثیر اخبار نامطلوب در منفوریت برند محصولات ورزشی

صفحه 47-31
محمد سلطان حسینی؛ لیلی خاوری خراسانی؛ مجتبی قاسمی سیانی

4.

تحلیل گفتمان سواد رسانه‌ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی

صفحه 48-63
محمد حیدری؛ مجید جاوید؛ مجید نامور؛ علی صابری

5.

استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان ابزار مدیریت برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای

صفحه 64-81
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ وحید دلشب

6.

اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر

صفحه 82-95
محمود میرکی؛ مظفر یکتایار؛ نرگس اسماعیلی

7.

تحلیل محتوا و روند مقالات چاپ شده حوزه رسانه در ورزش در نشریات علمی پژوهشی داخلی

صفحه 96-108
پریسا جافری؛ رحیم رمضانی نژاد

8.

طراحی مدل علی روابط سبک‌های رهبری و مدیریت دانش کارکنان با نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات

صفحه 109-121
ابراهیم نیک پی مطلق بناب؛ حسین سپاسی؛ پریوش نوربخش؛ مهوش نوربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب