1.

شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش

صفحه 11-22
عیسی اسکندری؛ مرتضی رضائی صوفی؛ لقمان کشاورز

2.

تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

صفحه 23-34
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

3.

تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران

صفحه 35-50
سید محمد کاشف؛ فاطمه عبدوی؛ علی جمالی قراخانلو

4.

تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران

صفحه 51-66
نفیسه فتاحیان؛ همایون عباسی؛ حسین عیدی

5.

تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

صفحه 67-76
مژگان قلعه نوی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

6.

شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران

صفحه 77-88
آمنه نیکویی؛ محمدرضا اسماعیلی شازندی؛ فریده اشرف گنجویی

7.

نقش گردشگری ورزشی بر توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان(تأکید بر سواحل و ورزش‌های آبی)

صفحه 89-100
صدیقه اسلامی؛ عابدین مهرنواز نصیرایی؛ لیلا قربانی

8.

آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان

صفحه 101-110
پژمان فزونخواه؛ معصومه شهبازی؛ امیرحسین منظمی

9.

ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 111-122
محمدرضا بنی اسدی؛ بهرام قدیمی؛ کاوه خبیری؛ زهرا علیپور درویش؛ شهلا حجت

10.

طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت

صفحه 123-134
سعید حسنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب