1.

پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی

صفحه 1-16
حسین زارع؛ علی مصطفائی؛ مهدیه رحمانیان؛ پریناز سلمانی سابق امیرخیزی

2.

بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان

صفحه 17-30
علی پولادی ریشهری؛ سیدموسی گلستانه

3.

اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر

صفحه 31-40
الهه صادقی

4.

اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت

صفحه 41-52
فرزانه عبداله زاده بینا؛ حسن صبوری مقدم؛ عباس بخشی پور رودسری

5.

بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام

صفحه 53-65
آسیه مرادی؛ کامران یزدانبخش؛ زهرا مهدیان

6.

اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیل‌کننده جنسیت و نیاز به بندش

صفحه 67-76
فهیمه قدریان؛ سوسن علیزاده فرد؛ خاطره برهانی

7.

تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی

صفحه 77-95
فاطمه ارسطو؛ ایران داودی؛ بهرام پیمان نیا

8.

ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان

صفحه 97-105
پویان عزتی زاده؛ مهناز شاهقلیان؛ محمد حسین عبداللهی؛ علی شهباز قزوینی

9.

دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی)

صفحه 107-114
نادیا خوشخوی؛ مسلم کرد؛ مجید صفاری‌نیا؛ آناهیتا ویسی؛ زهرا نیک‌منش

10.

خصوصیات روان سنجی مقیاس صمیمیت و فریبکاری آنلاین

صفحه 115-124
اسماعیل صدری؛ بهمن زردی؛ سعید خاکدال

11.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه حضور اجتماعی

صفحه 125-136
عاطفه حیرت؛ کامران شیوندی؛ نازنین محمدی

12.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری تحصیلی، خودناتوان سازی و انعطاف‌پذیری شناختی در دانش آموزان معتاد به شبکه‌های اجتماعی

صفحه 137-147
ریحانه شیخان؛ محدثه نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب