| تعداد نشریات | 46 |
| تعداد شمارهها | 1,227 |
| تعداد مقالات | 10,550 |
| تعداد مشاهده مقاله | 21,027,136 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,234,274 |
| 1. | بررسی رابطهی آموزش ترکیبی و احساس عدم پذیرش با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی | |
| صفحه 1-10 | ||
| حسین نجفی | ||
| 2. | ارزیابی وضعیت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در فرآیند یاددهی و یادگیری مدارس هوشمند به روش آمیخته: مطالعهی موردی (معلمان مدارس هوشمند شهرستان اردل) | |
| صفحه 11-26 | ||
| محبوبه خسروی؛ حسین حاجتی کاجی | ||
| 3. | نقش سواد دیجیتال بر پذیرش فناوری در کتابداران دانشگاه پیام نور | |
| صفحه 27-38 | ||
| حکیم بکری زاده؛ مریم پناهی؛ بهزاد جمالوندی | ||
| 4. | نقش برازش تکلیف- فناوری و سازههای مدل پذیرش فناوری در پیشبینی کیفیت تدریس معلمان دورهی متوسطه | |
| صفحه 39-50 | ||
| فاطمه خلیلی فخرآبادی؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
| 5. | بررسی رابطهی اختلالات بالینی و سبکهای فرزندپروری با وابستگی به بازیهای کامپیوتری در دانشآموزان متوسطهی اول شهر نیریز | |
| صفحه 51-62 | ||
| اکبر رضایی فرد؛ راضیه حسینی؛ باهره خیرخواه | ||
| 6. | بررسی عوامل رسانهای مؤثر بر افزایش خیانت اینترنتی دانشآموزان | |
| صفحه 63-74 | ||
| محمدرضا شکیبا؛ رضاعلی نوروزی؛ جابر افتخاری | ||