1.

جنسیت، ناگویی هیجانی و نظریه ذهن در دانشجویان

صفحه 6-13
تورج هاشمی؛ سعیده خلیل زاد بهروزیان؛ نعیمه ماشینچی عباسی

2.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر باورهای معرفت شناختی دانشجویان

صفحه 14-31
محمود کمالی زارچ؛ حسین زارع؛ سمیه السادات علوی لنگرودی

3.

تحول شناخت اجتماعی بر اساس نظریه ذهن در کودکان

صفحه 32-39
علی اصغر کاکو جویباری؛ فرهاد شقاقی؛ مجید برادران

4.

تأثیر مداخله گروهی روانی اجتماعی بر شاخص های بهزیستی جسمی و روانی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2

صفحه 41-52
حسین زارع؛ احمد علیپور؛ حمید پورشریفی؛ محمد افخمی اردکانی؛ خدیجه اعراب شیبانی

5.

اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط برمیزان سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل

صفحه 52-61
محمد اورکی؛ چیمن جمالی؛ مهران فرج الهی؛ علی کریمی فیروزجایی

6.

بررسی میزان رواج اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه پیام نور اهواز

صفحه 62-68
کریم سواری

7.

بررسی فرآیند شناختی تحول آرزوهای شغلی در کودکان

صفحه 69-80
فاطمه سمیعی؛ ایران باغبان؛ محمدرضا عابدی؛ علیرضا صادقیان

8.

اثر بخشی مداخله شناختی- رفتاری مبتنی بر تعلل بر بهبود عملکرد تحصیلی و حرمت خود دانشجویان

صفحه 81-92
فاطمه شکری؛ احمد علیپور؛ مژگان آگاه هریس

9.

رابطه عزت نفس و خودکارآمدی با متقاعدسازی در مدیران آموزشی

صفحه 92-100
مژگان سپاه منصور؛ المیرا معمار؛ معصومه آزموده

10.

ارتباط مؤلفه های فراشناختی خلاقیت با سلامت روان در دانشجویان

صفحه 101-112
علیرضا پیرخائفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب