1.

بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی

صفحه 15-26
سلمان جعفری؛ بهرام اکبری؛ ثنا محمد علیزاد رفیع

2.

مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی

صفحه 27-36
حمید قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ حمیدرضا سلیمانی

3.

بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001)

صفحه 37-49
ابراهیم عزتی؛ زهرا مهرابی

4.

شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل

صفحه 51-62
شیرین زردشتیان؛ شهروز غایب زاده؛ سلمان جعفری؛ شمس الدین تبریزچی

5.

تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

صفحه 63-72
مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

6.

بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان)

صفحه 73-80
وحید بخشعلی‌پور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب